Μια κακή συνήθεια ή αναγκαίο κακό κάποιων οδηγών είναι να ανεφοδιάζουν το όχημα με καύσιμο μόνο όταν ανάψει «λαμπάκι» στην σχετική λυχνία, ή ακόμα χειρότερα μέχρι σχεδόν να μείνει με τις αναθυμιάσεις. Όταν αυτό γίνεται σε τακτική βάση, τότε μπορεί να... οδηγήσει μακροχρόνια σε προβλήματα του κινητήρα και άλλων επιμέρους εξαρτημάτων.
Η λιγοστή ποσότητα καυσίμου, ανεξαρτήτως αν πρόκειται για βενζίνη, πετρέλαιο, υγραέριο ή φυσικό αέριο έχει ως αποτέλεσμα την ακανόνιστη τροφοδοσία καυσίμου, προκαλώντας αντίστοιχα ακανόνιστες καύσεις. Έτσι μπορεί να φτάσει άκαυστο καύσιμο στο σύστημα εισαγωγής καυσαερίων και να υποστεί βλάβη ο καταλύτης. Επιπλέον, αυξάνονται οι πιθανότητες βλάβης της τρόμπας καυσίμου, των μπεκ και κατ'επέκταση του κινητήρα, γιατί τραβάει πιθανές επικαθίσεις και «σκουπιδάκια» που μπορεί να υπάρχουν στο ρεζερβουάρ.
Πρόσθετα, η οδήγηση με λιγοστό απόθεμα καυσίμου ενδέχεται να προκαλέσει απότομη ακινητοποίηση του οχήματος και κίνδυνο σύγκρουσης, αφού θα σβήσει ο κινητήρας, με αποτέλεσμα να παύσει η λειτουργία της υποβοήθησης των φρένων και του τιμονιού. Ειδικά σε δρόμους με μεγάλη ανηφορική ή κατηφορική κλίση είναι πολύ πιθανό ο κινητήρας να αρχίσει να «σκορτσάρει».
autogreeknews