To Tata Nano, το περίφημο ινδικό αυτοκινητάκι των 2.000 ευρώ μπορεί να μην έχει γνωρίσει την επιτυχία που περίμενε, όμως αποτελεί για την αναπτυσσόμενη χώρα ένα αξιοπρεπές μέσο μεταφοράς… TATA-SUPER-NANO-3Και μάλλον κανείς δεν θα περίμενε πως το άκακο Nano θα αποτελούσε τη βάση για ένα αγωνιστικό μοντέλο με...
230 άλογα. Κι όμως, η ινδική αγωνιστική ομάδα JA Motorsports πήρε ένα Nano, του άλλαξε τα …φώτα τοποθετώντας ένα αεροδυναμικό κιτ που διαφοροποιεί όλο του το look σε ένα ντοπαρισμένο μικρό! TATA-SUPER-NANO-4Φυσικά, κάτω από το καπό δεν υπάρχει ο 700άρης κινητήρας των 35 ίππων, αλλά ένας πολύστροφος 1.300άρης με 230+ άλογα. Ο οποίος έχει να κινήσει λιγότερα από 700 κιλά με την τελική να ξεπερνά τα 200 km/h, ενώ αναβαθμισμένα είναι και τα φρένα. Τώρα, στρίβει-δεν στρίβει το 0-100 σίγουρα θα αφήνει πίσω του αρκετά καταξιωμένα GTi της αγοράς, ενώ το Super Nano θα είναι έτοιμο για τις πίστες –προφανώς τις ινδικές- από το νέο έτος.
230 άλογα. Κι όμως, η ινδική αγωνιστική ομάδα JA Motorsports πήρε ένα Nano, του άλλαξε τα …φώτα τοποθετώντας ένα αεροδυναμικό κιτ που διαφοροποιεί όλο του το look σε ένα ντοπαρισμένο μικρό! TATA-SUPER-NANO-4Φυσικά, κάτω από το καπό δεν υπάρχει ο 700άρης κινητήρας των 35 ίππων, αλλά ένας πολύστροφος 1.300άρης με 230+ άλογα. Ο οποίος έχει να κινήσει λιγότερα από 700 κιλά με την τελική να ξεπερνά τα 200 km/h, ενώ αναβαθμισμένα είναι και τα φρένα. Τώρα, στρίβει-δεν στρίβει το 0-100 σίγουρα θα αφήνει πίσω του αρκετά καταξιωμένα GTi της αγοράς, ενώ το Super Nano θα είναι έτοιμο για τις πίστες –προφανώς τις ινδικές- από το νέο έτος.
carpartstudio