Είναι γεγονός πως όταν θέλουμε ως Έλληνες μπορούμε να κάνουμε πολλά και φυσικά να βάλουμε τα γυαλιά σε πολλούς ξένους. Αυτό φαίνεται πως κατάφερε να κάνει και ο Σπύρος Πανόπουλος, ιδιοκτήτης της εταιρείας Extreme tuners προκαλώντας... πανικό στην παγκόσμια κοινότητα των γρήγορων αυτοκινήτων.
Το τέρας των 2.000+ ίππων βρίσκεται στην Ελλάδα. Προσοχή μην το πετύχετε στο δρόμο γιατί... δαγκώνει
Συγκεκριμένα, ο δικός μας extreme... Έλληνας, πήρε ένα Mitsubishi EVO και κατάφερε να το κάνει το πιο γρήγορο του κόσμου! Τόσο γρήγορο που να κάνει ακόμα και...
1.000άρες μοτοσικλέτες να δείχνουν... παπάκια δίπλα του. Αρχικά μείωσε τον κυβισμό του αυτοκινήτου στα 1.831 κ.εκ. από τα 2.000 που είναι η «μαμά» έκδοση. Η κίνηση αυτή που φαντάζει... τρελή έγινε έτσι ώστε να χωρέσει μεγαλύτερο μήκος μπιέλας και να φτάσει ο λόγος μπιέλας με στροφάλου κοντά στο 2 όπως είναι τα μηχανάκια και τα μονοθέσια της Formula 1.
Αν δείτε στο παρακάτω video πως επιταχύνει θα.. τρομάξετε!!!
1.000άρες μοτοσικλέτες να δείχνουν... παπάκια δίπλα του. Αρχικά μείωσε τον κυβισμό του αυτοκινήτου στα 1.831 κ.εκ. από τα 2.000 που είναι η «μαμά» έκδοση. Η κίνηση αυτή που φαντάζει... τρελή έγινε έτσι ώστε να χωρέσει μεγαλύτερο μήκος μπιέλας και να φτάσει ο λόγος μπιέλας με στροφάλου κοντά στο 2 όπως είναι τα μηχανάκια και τα μονοθέσια της Formula 1.
Αν δείτε στο παρακάτω video πως επιταχύνει θα.. τρομάξετε!!!
Οι λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά
Οι αλουμινένιες μπιέλες και τα πιστόνια είναι κατασκευής της εταιρείας του Σπύρου Πανόπουλου με λόγο στατικής συμπίεσης 17:1. Το ίδιο ισχύει και με τον στρόφαλο που έχει ειδική σχεδίαση και κατασκευή προκειμένου να μπορεί να έχει την σωστή δόμηση και αντίβαρα στις 12.000 σ.α.λ. που πρέπει να εξισορροπεί το βάρος του πιστονιού και της μπιέλας στις στροφές αυτές. Να σημειώσουμε ότι η λίπανση γίνεται με ξηρό Κάρτερ. Όσον αφορά στην κυλινδροκεφαλή όπου είναι το πιο κρίσιμο...
Το συγκεκριμένο ανεβάζει τα χιλιόμετρα στο κοντέρ πιο γρήγορα και από... Play Station
..σημείο απόδοσης και αξιοπιστίας, υπάρχουν 16 βαλβίδες τιτάνιου όπου εδράζονται πάνω σε έδρες βυριλίου. Επίσης έχει φτιαχτεί ένα σετ billet εκκεντροφόρων σχεδιασμένοι να αποδίδουν και να συντονίζουν το μοτέρ από τις 11-12.000 σ.α.λ. και να μεταφέρουν την απόδοση του κινητήρα πάνω από το 118%.
Φτάνει και τα 2.150 άλογα
Το τούρμπο είναι ένα Τ6 garrett GTX55 91mm χιλιοστά φτερωτής εισαγωγής (στο δυναμόμετρο που έχει δοκιμαστεί με την gtx55 και 94μμ φτερωτή απέδωσε... 2.150 άλογα!) και η ιπποοδύναμη έφτασε τα 1.900 άλογα. Το συγκεκριμένο EVO εφοδιάζεται με ένα σειριακό κιβώτιο 6 ταχυτήτων.
Η... πέτρα του σκανδάλου!!! Σπύρος Πανόπουλος που μάλλον έχει έρθει από άλλον πλανήτη!!!
Τρομακτική η δύναμή του...
Σε επίσημο αγώνα dragster έχει κάνει καταφέρει να σημειώσει χρόνο 8.7 δευτερόλεπτα με ταχύτητα εξόδου τα 266 χλμ./ώρα (ο συγκεκριμένος χρόνος έγινε με 1.5bar μηχανική πίεση και 1.050 άλογα στους τροχούς). Εξαιτίας της... τρομακτικής δύναμης που διαθέτει δεν έχει δοκιμαστεί σε συνθήκες δρόμους καθώς δεν υπάρχει πρόσφυση!!! Μετρήσεις που έχουν γίνει, έχουν δείξει επιτάχυνση από τα 80 στα 280 χλμ./ώρα σε μόλις 5.8 δευτερόλεπτα, χρόνος που κατά ίσως να μην υπάρχει πουθενά στον κόσμο για ένα τέτοιο αυτοκίνητο.
Καίει μεθανόλη και νιτρομεθάνιο
Φτάνει και τα 2.150 άλογα
Το τούρμπο είναι ένα Τ6 garrett GTX55 91mm χιλιοστά φτερωτής εισαγωγής (στο δυναμόμετρο που έχει δοκιμαστεί με την gtx55 και 94μμ φτερωτή απέδωσε... 2.150 άλογα!) και η ιπποοδύναμη έφτασε τα 1.900 άλογα. Το συγκεκριμένο EVO εφοδιάζεται με ένα σειριακό κιβώτιο 6 ταχυτήτων.
Η... πέτρα του σκανδάλου!!! Σπύρος Πανόπουλος που μάλλον έχει έρθει από άλλον πλανήτη!!!
Τρομακτική η δύναμή του...
Σε επίσημο αγώνα dragster έχει κάνει καταφέρει να σημειώσει χρόνο 8.7 δευτερόλεπτα με ταχύτητα εξόδου τα 266 χλμ./ώρα (ο συγκεκριμένος χρόνος έγινε με 1.5bar μηχανική πίεση και 1.050 άλογα στους τροχούς). Εξαιτίας της... τρομακτικής δύναμης που διαθέτει δεν έχει δοκιμαστεί σε συνθήκες δρόμους καθώς δεν υπάρχει πρόσφυση!!! Μετρήσεις που έχουν γίνει, έχουν δείξει επιτάχυνση από τα 80 στα 280 χλμ./ώρα σε μόλις 5.8 δευτερόλεπτα, χρόνος που κατά ίσως να μην υπάρχει πουθενά στον κόσμο για ένα τέτοιο αυτοκίνητο.
Καίει μεθανόλη και νιτρομεθάνιο
Ένα τέτοιο.. τέρας για να κινηθεί πρέπει να κάψει μεθανόλη και νιτρομεθάνιο. Τέλος αξίζει να αναφέρουμε ένα ακόμα ρεκόρ που διαθέτει και αφορά στο ειδικό λόγο απόδοσης, δηλαδή 1.171αλογα στο λίτρο που έχει ξεπεράσει τις παλιές Formula BMW στα 1500 κ.εκ. όπου απέδιδαν 1.500 άλογα, άρα και 1.000 ίππους ανά λίτρο!!!
Το βλέπεις, το ξαναβλέπεις και.. στο τέλος ζαλίζεσαι...
Είναι... κακό το άτιμο!
Όταν ξεκινά βάζει φωτιά στο δρόμο...
Έτοιμο για μέτρηση...
Εμπειρία ακόμα και η φωτογραφία με αυτό το EVO (φωτό: Ισαάκ Πατσίδης)
Μανούλα μου... (φωτό: Ισαάκ Πατσίδης)
Από που να το κοιτάξεις και να μην το λατρέψεις....
Πολεμική μηχανή έτοιμη για μάχη...
Μήπως εκλάπησαν από φορτηγό;
Λες και βλέπεις εργαλεία από χειρουργείο...
Εισαγωγή....
Τα λόγια είναι περιττά...zougla.gr