To νερό που πέφτει πάνω στο αυτοκίνητο, είτε από βροχή είτε από πλύσιμο, εισέρχεται από τις εγκοπές του αυτοκινήτου και βρίσκει διαφυγή από τα σωληνάκια, που βρίσκονται στο σημείο ανάμεσα στο καπό και στο παρμπρίζ. Οι δίοδοι αυτοί συνήθως φράσσονται από σκόνη και φύλλα δέντρων. Οπότε είναι απαραίτητο, σε τακτά χρονικά διαστήματα, να καθαρίζουμε το σημείο αυτό. Ας δούμε πώς μπορούμε να διασφαλίσουμε την σωστή απομάκρυνση του νερού.1. Αφαιρούμε πρώτα τους υαλοκαθαριστήρες Για να φτάσουμε στο εσωτερικό τμήμα όπου βρίσκουν διαφυγή τα νερά, θα πρέπει ν' αφαιρέσουμε τους υαλοκαθαριστήρες. Κρατάμε με το ένα χέρι τον υαλοκαθαριστήρα και με το άλλο ξεσφίγγουμε τις βίδες. Οι κινήσεις μας εδώ θα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο απαλές, προκειμένου να μη...
"στραβώσει" ο βραχίονας του μηχανισμού κίνησης των υαλοκαθαριστήρων. Αφού αφαιρέσουμε τους υαλοκαθαριστήρες, μπορούμε να βγάλουμε το προστατευτικό πλαστικό. Ανάλογα με το αυτοκίνητο, ίσως χρειαστεί να βγάλουμε το κάτω λάστιχο του παρμπρίζ (τσιμούχα).
2. Προέχει η καθαριότηταΣτην αρχή χρησιμοποιήστε ηλεκτρική σκούπα για ν' απομακρύνετε τα φύλλα των δέντρων και τις περιττές βρωμιές από την πολυκαιρία. Μετά, μ' ένα νωπό πανί, καθαρίστε καλά την περιοχή. Αφού έχουν απομακρυνθεί οι περιττές βρωμιές, με τη χρήση πιεστικού κομπρεσέρ μπορούμε να φυσήξουμε τις διαφυγές του νερού, προκειμένου να φύγουν τα σκουπιδάκια, που έχουν εισέλθει στις σωληνώσεις. Αφού κάνουμε τις παραπάνω ενέργειες, μπορούμε να ρίξουμε νερό στο σημείο αυτό, για να διαπιστώσουμε, αν το νερό απομακρύνεται με γρήγορο ρυθμό ή αν παραμένει βουλωμένο κάποιο σωληνάκι.
3. Για καλύτερη συντήρησηΣτα παλαιότερα αυτοκίνητα, που το αμάξωμα δεν είναι γαλβανισμένο, υπάρχει περίπτωση, λόγω του νερού που κατακρατείται, να έχουν δημιουργηθεί επιφανειακές σκουριές. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να τρίψουμε ελαφρά με γυαλόχαρτο την επιφάνεια, μέχρι ν' απομακρυνθεί η σκουριά και στη συνέχεια να ψεκάσουμε με σπρέι/χρώμα σε αυτό του αυτοκινήτου. Αν σας ενδιαφέρει αρκετά η συντήρηση του αυτοκινήτου σας, μπορείτε, μια φορά το χρόνο, αφού καθαρίσετε το σημείο αυτό του αυτοκινήτου, να ψεκάσετε με σπρέι-κερί.
"στραβώσει" ο βραχίονας του μηχανισμού κίνησης των υαλοκαθαριστήρων. Αφού αφαιρέσουμε τους υαλοκαθαριστήρες, μπορούμε να βγάλουμε το προστατευτικό πλαστικό. Ανάλογα με το αυτοκίνητο, ίσως χρειαστεί να βγάλουμε το κάτω λάστιχο του παρμπρίζ (τσιμούχα).
2. Προέχει η καθαριότηταΣτην αρχή χρησιμοποιήστε ηλεκτρική σκούπα για ν' απομακρύνετε τα φύλλα των δέντρων και τις περιττές βρωμιές από την πολυκαιρία. Μετά, μ' ένα νωπό πανί, καθαρίστε καλά την περιοχή. Αφού έχουν απομακρυνθεί οι περιττές βρωμιές, με τη χρήση πιεστικού κομπρεσέρ μπορούμε να φυσήξουμε τις διαφυγές του νερού, προκειμένου να φύγουν τα σκουπιδάκια, που έχουν εισέλθει στις σωληνώσεις. Αφού κάνουμε τις παραπάνω ενέργειες, μπορούμε να ρίξουμε νερό στο σημείο αυτό, για να διαπιστώσουμε, αν το νερό απομακρύνεται με γρήγορο ρυθμό ή αν παραμένει βουλωμένο κάποιο σωληνάκι.
3. Για καλύτερη συντήρησηΣτα παλαιότερα αυτοκίνητα, που το αμάξωμα δεν είναι γαλβανισμένο, υπάρχει περίπτωση, λόγω του νερού που κατακρατείται, να έχουν δημιουργηθεί επιφανειακές σκουριές. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να τρίψουμε ελαφρά με γυαλόχαρτο την επιφάνεια, μέχρι ν' απομακρυνθεί η σκουριά και στη συνέχεια να ψεκάσουμε με σπρέι/χρώμα σε αυτό του αυτοκινήτου. Αν σας ενδιαφέρει αρκετά η συντήρηση του αυτοκινήτου σας, μπορείτε, μια φορά το χρόνο, αφού καθαρίσετε το σημείο αυτό του αυτοκινήτου, να ψεκάσετε με σπρέι-κερί.
autotriti