Οι εξατμίσεις των αυτοκινήτων περιέχουν υγρά υπολείμματα από την καύση του καυσίμου, καθώς και νερό που προέρχεται από... την καύση του υδρογόνου στον καύσιμο. Στη διαδικασία της εσωτερικής καύσης, το υδρογόνο που περιέχεται στα υγρά καύσιμα ενώνεται με το οξυγόνο από την ατμόσφαιρα, παράγοντας νερό (H₂O) ως προϊόν της καύσης.
Κατά τη λειτουργία του κινητήρα, το νερό που δημιουργείται στη διαδικασία καύσης εξέρχεται από την εξάτμιση σε μορφή ατμού. Στις περισσότερες περιπτώσεις, αυτός ο ατμός διασκορπίζεται και απομακρύνεται από το σύστημα εξαγωγής, χωρίς να είναι εμφανές για τον οδηγό.
Κατά τις πιο κρύες θερμοκρασίες, όμως, ο ατμός μπορεί να ψύχεται γρήγορα και να συμπυκνώνεται σε υγρή μορφή, δημιουργώντας σταγόνες νερού που μπορεί να φαίνονται να βγαίνουν από την εξάτμιση του αυτοκινήτου.
Αυτό είναι ιδιαίτερα ορατό κατά την εκκίνηση του αυτοκινήτου το πρωί, όταν η θερμοκρασία είναι χαμηλή και ο αέρας και το περιβάλλον είναι ψυχρά. Οπότε δεν υπάρχει κανένας λόγος να ανησυχείτε.
caroto