Μεταξύ άλλων, η συλλογή του Ωνάση περιλαμβάνει... αριστουργήματα μηχανικής και αισθητικής όπως μία Lamborghini Miura P400S, μία Silver Wraith Rolls-Royce, μία Porsche 356 και η εν λόγω GTC 330 που έκανε δική του ο εφοπλιστής το 1967.
Μένουν μόνο μερικές ώρες για τη λήξη της δημοπρασίας στο ανεκτίμητο αυτό κομμάτι, με την τιμή του να βρίσκεται προς το παρόν στα 550.000 δολάρια στην πλατφόρμα Bring a Trailer.
Η ιστορία και τα χέρια που οδήγησαν τη Ferrari
Η GTC δεν είχε την τύχη να μείνει για πολύ στα χέρια του Ωνάση. Το 1968, το αμάξι περιέρχεται στα χέρια του Μιλανέζου εμπόρου Γαστόνε Κρεπάλντι, ο οποίος το έστειλε συστημένο στον Λουίτζι Τσινέτι.
Ο Τσινέτι ήταν πρόσωπο κομβικό στην πορεία του αμαξιού, αφού είχε χριστεί από τον ίδιο τον Ένζο Φεράρι ως αντιπρόσωπος της φίρμας στις Ηνωμένες Πολιτείες.
H ολόφρεσκη Ferrari ξόδεψε μερικά χρόνια τριγυρνώντας στους δρόμους της Νέας Υόρκης και της Φιλαδέλφειας προτού μπει στο γκαράζ, ενώ ο τωρινός ιδιοκτήτης εξασφάλισε το κόκκινο αυτοκίνητο μόλις το 2020.
Το νυστέρι που το ανανέωσε
Έκτοτε, το αμάξι υπέστη μία ριζική αλλά και με σεβασμό στις καταβολές του αποκατάσταση. Το συνεργείο δεν αρκέστηκε σε ένα επιφανειακό λουστράρισμα, αφού οτιδήποτε από τη βαφή έως τον κινητήρα και τον σκελετό δε γλίτωσε από το «νυστέρι».
Το αμάξι κατ'αρχάς «ξεγυμνώθηκε» ως το κόκαλο, και τόσο ο κινητήρας όσο και το κιβώτιο ταχυτήτων επισκευάστηκαν και γυαλίστηκαν ώσπου να μοιάζουν σαν καινούργια.
Σημεία των αρμών που είχαν διαβρωθεί ή αποδυναμωθεί σιδηροκολλήθηκαν εκ νέου, ενώ το σαλόνι εξοπλίστηκε με vintage ραδιόφωνο, προτού αποκατασταθεί και εξωτερικά στο χαρακτηριστικό λαμπερό κόκκινο χρώμα.
Την ίδια περιποίηση δέχτηκε επίσης και ο προφυλακτήρας, ο οποίος ήταν παραγγελία του ίδιου του Ωνάση, ενώ αντικαταστάθηκαν με νέα ανταλλακτικά οι ζώνες ασφαλείας, το ταχύμετρο, η δερμάτινη επένδυση και τα όργανα του πάνελ.
Η τιμή του σπάνιου διθέσιου έχει παγώσει προς το παρόν στα 550.000 δολάρια, και δε μένει ούτε μισή μέρα μέχρι τη λήξη της δημοπρασίας.
reader