Με το 36ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΡΑΛΛΥ που πραγματοποιήθηκε στις 28/29 Μαρτίου ξεκίνησε το πανελλήνιο πρωτάθλημα ράλλυ για το 2015. Ο Αγώνας διεξήχθη στην ευρύτερη περιοχή του Πύργου με 29 συμμετοχές με διοργανώτρια λέσχη την ΑΟΛΑΠ (Αγωνιστική Ολυμπιακή Λέσχη Αυτοκινήτου Πύργου). Ο Αγώνας αποτελούμενος από πέντε ειδικές διαδρομές (Α.Δ. Λάλας να γίνεται τρεις φορές και την Ε.Δ. Φολόη 2) άφησε πολύ καλές εκτυπώσεις στους θεατές που απόλαυσαν ένα πολύ ωραίο θέαμα. Το Σάββατο πραγματοποιήθηκε ο απαραίτητος τεχνικός έλεγχος στο ιδιωτικό ΚΤΕΟ ΙΟΝΙΚΗ ενώ η εκκίνηση πραγματοποιήθηκε στην κεντρική πλατεία του Πύργου, σε φαντασμαγορικό κλίμα.
Οι... Λάμπρος Κύρκος-Γιώργος Πολυζώης με MITSUBISHI LANCER EVO IX τέθηκαν επικεφαλής από την αρχή του αγώνα, κινούμενοι αρκετά γρήγορα και θεαματικά φτιάχνοντας μια διαφορά ασφαλείας που όλο και αυξαινότανε. Άτυχοι του Αγώνα μπορούν να χαρακτηριστούν οι Ιωάννης Μπαντούνας-Ηλίας Παναγιωτούνης, μαζί με τους Γιώργο Φιλιππίδη-Δημήτρη Σαίνη, των οποίον η “κόντρα” για την δεύτερη και τρίτη θέση σταμάτησε στο τέλος του δεύτερου σκέλους και συγκεκριμένα στην ειδική διαδρομή Φολόη 2 όπου εγκατέλειψαν και οι δυο από μηχανικά προβλήματα. Από την εγκατάλειψη των δύο πληρωμάτων οι Ευθύμιος Χαλκιάς-Λεωνίδας Μαχαίρας με MITSUBISHI LANCER EVO IX καιΔημήτρης Τσαπέκης-Δημήτρης Κοκκινάκης με SUBARU IMPREZA σκαρφάλωσαν στην δεύτερη και τρίτη θέση γενικής αντίστοιχα.
Μεγάλη μάχη έγινε και για την F2 με την πρώτη θέση να αλλάζει χέρια αρκετές φορές και να καταλήγει στους Αντώνη Αγγελόπουλο-Χρήστο Δίπλα με TOYOTA YARIS. Στην δεύτερη και τρίτη θέση της F2 κατατάχθηκαν οι Ιωάννης Μποζιονέλος- Ευάγγελος Παναρίτης με FORD ESCORT 2000 MKII και οι Παναγιώτης Πανούτσος-Θεόδωρος Πανούτσος με TOYOTA YARIS αντίστοιχα.
Αναλυτικά στις κλάσεις, αρχίζοντας από την Ν4 πρώτοι πέρασαν το νήμα οι Λάμπρος Κύρκος-Γιώργος Πολυζώης με MITSUBISHI LANCER EVO IX, δεύτεροι οι Ευθύμιος Χαλκίας-Λεωνίδας Μαχαίρας με MITSUBISHI LANCER LANCER EVO IX και τρίτοι οι Δημήτρης Τσαπέκης-Δημήτρης Κοκκινάκης με SUBARU IMPREZA N12.
Στην Α8 οι Στέλιος Λαϊνόπουλος-Διονύσιος Κολοτούρος με SUBARU IMPREZA GT ήταν οι νικητές, ενώ δεύτεροι οι Κωνσταντίνος Τζέμος-Φωτεινός Γιαννόπουλος με MITSUBISHI LANCER EVO VIII. Την τρίτη θέση της κλάσης κέρδισαν οι Κωνσταντίνος Δούδος-Ανδρέας Ανδρίκος με MITSUBISHI LANCER EVO VIII, οι οποίοι τερμάτισαν με πρόβλημα στο διαφορικό του LANCER.
Στους “μικρούς” της Α5 τις εντυπώσεις και την πρώτη θέση έκλεψαν οι Αντώνης Αγγελόπουλος-Χρήστος Δίπλας με TOYOTA YARIS, αφήνοντας δεύτερους τους Παναγιώτη Πανούτσο-Θεόδωρο Πανούτσο με TOYOTA YARIS και τρίτους τους Νικόλαο Μοσχόπουλο-Νικόλαο Ιντζόγλου με TOYOTA YARIS.
Την κλάση Ε11 κάρδισαν οι Ιωάννης Μποζιονέλος- Ευάγγελος Παναρίτης με FORD ESCORT 2000 MKII και την κλάση Α6 στους Γεράσιμο Κυπραίο-Γιώργο Πισιμάνη με PEUGEOT 206 XS.
Στους άτυχους τώρα του αγώνα και εκτός κατάταξης έχουμε τους Γιώργο Φιλιππίδη-Δημήτρη Σαίνη με MITSUBISHI LANCER EVO IX όπου εγκατέλειψαν στην 4η ειδική από δυναμό. Οι Ιωάννης Μπαντούνας-Ηλίας Παναγιωτούνης με MITSUBISHI LANCER EVO VI εγκατέλειψαν και αυτοί στην 4η ειδική, όταν τους πρόδωσε το διαφορικό του LANCER. ΟιΚωνσταντίνος Χαλιβελάκης-Μάριος Τσαούσογλους με MITSUBISHI LANCER EVO IX εγκατέλειψαν στην 2η ειδική από βλάβη στα ηλεκτρικά. Οι Διονύσιος Σπανός-Σωτήριος Γκότοβος με SUBARU IMPREZA SPEC C δεν παρουσιάστηκαν στο ΣΕΧ 4 λόγο μηχανικού προβλήματος. Οι Χρήστος Παλαιολόγος-Δημήτρης Σέλλης με MITSUBISHI LANCER EVO VIII, καθώς και οι Μάριος Καρακίτσος-Διονύσιος Χριστόπουλος με FIAT 131 ABARTH, δεν παρουσιάστηκαν στο ΣΕΧ 2Α και ΣΕΧ 4 αντίστοιχα. Τέλος οι Αλέξανδρος Τζέλλος-Ζήσης Τζέλλος και Ιαν Παπανικολάου –Δημήτρης Αντωναίος με TOYOTA YARIS εγκατέλειψαν και οι δύο, με πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων.