Πατα γκαζι εδω...

Δευτέρα 27 Απριλίου 2015

Αποτελέσματα χωμάτινου αγώνα “32ο Ράλλυ Φθιώτιδος”

Ο χωμάτινος αγώνας του 32ου Ράλλυ Φθιώτιδος “Ι ΚΤΕΟ Χαλκιάς” αποτέλεσε το επιστέγασμα ενός απόλυτα επιτυχημένου αγωνιστικού διημέρου με επίκεντρο την Λαμία και νικητές για ακόμη μια ημέρα, τους... Λάμπρο Κύρκο - Γιώργο Πολυζώη με Mitsubishi Lancer EVO IX!



Μετά τη χθεσινή πρωτόγνωρη επιτυχία της διοργάνωσης Υπερειδικής Διαδρομής μέσα στην πόλη της Λαμίας, με την παρουσία πολύ μεγάλου αριθμού θεατών και τη ζωντανή μετάδοση του γεγονότος από το Star Κεντρικής Ελλάδας, που εκπέμπει πανελλαδικά μέσω του OTE TV, τα φώτα σήμερα στράφηκαν στον χωμάτινο αγώνα του διημέρου που διοργάνωσε η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας.

Ο χωμάτινος αγώνας, αποτέλεσε τον 3ο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ και αποτελούνταν από 2 επαναλαμβανόμενες Ειδικές Διαδρομές (Γραμμένη, Δίβρη) συνολικού μήκους 81.34 χιλιομέτρων. Ο καλός καιρός στάθηκε αρωγός ώστε πολλοί θεατές να βρεθούν και σήμερα στις “κερκίδες” των Ειδικών Διαδρομών για να απολαύσουν τα περάσματα των πρωταγωνιστών του Πρωταθλήματος, μέσα στην πανέμορφη φύση της Φθιώτιδας. Ο αγώνας αποδείχθηκε ιδιαίτερα απαιτητικός για ανθρώπους και μηχανές, στοιχείο που αποδεικνύεται και από το γεγονός ότι εκ των 27 πληρωμάτων που ξεκίνησαν, τερμάτισαν τα 17.

Όσον αφορά στις αγωνιστικές επιδόσεις, οι νικητές του ασφάλτινου αγώνα Λάμπρος Κύρκος-Γιώργος Πολυζώης (Mitsubishi Lancer EVO IX) πήραν από την αρχή το προβάδισμα, δίχως να το χάσουν σε κανένα σημείο του αγώνα, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο σε 2 από τις 4 Ειδικές Διαδρομές και ελέγχοντας τον ανταγωνισμό. Με αυτόν τον τρόπο, έφτασαν στην 3η φετινή τους νίκη σε ισάριθμους αγώνες, αφού θυμίζουμε πως είχαν επικρατήσει και στο Ολυμπιακό Ράλλυ, που άνοιξε την αυλαία του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος. Πίσω τους όμως, είχαμε μάχη που έληξε στην τελευταία Ειδική Διαδρομή και αφορούσε στην κατάληψη της δεύτερης θέσης. Δεύτεροι λοιπόν, τερμάτισαν τελικά οι Θέμης Χαλκιάς-Λεωνίδας Μαχαίρας (Mitsubishi Lancer EVO IX) που στο πρώτο σκέλος δεν είχαν σωστό στήσιμο στο αυτοκίνητό τους, κάτι που διόρθωσαν στο σέρβις και σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο στην τελευταία Ειδική Διαδρομή, ξεπέρασαν στο νήμα τους Γιάννη Αναγνωστάκο-Νίκο Μουζάκη (Mitsubishi Lancer EVO IX), που πραγματοποίησαν τον πρώτο τους φετινό αγώνα με αυτοκίνητο τέτοιων προδιαγραφών. Οι Αναγνωστάκος-Μουζάκης, έχασαν χρόνο στην πρώτη Ειδική Διαδρομή λόγω ενός μικρού λάθους που τους στοίχισε λίγα δευτερόλεπτα, αλλά και λόγω λάθος ρυθμίσεων στα διαφορικά του Mitsubishi Lancer. Έπειτα διόρθωσαν τις ρυθμίσεις των διαφορικών και βελτίωσαν αισθητά τις επιδόσεις τους, σημειώνοντας μάλιστα και έναν ταχύτερο χρόνο σε Ειδική Διαδρομή, επίδοση που ο Γιάννης Αναγνωστάκος πέτυχε για πρώτη φορά στην αγωνιστική του πορεία.

Μια θέση πιο πίσω, τερμάτισαν οι Άρης Μαγιάφης-Ελένη Μαλακτάρη (Mitsubishi Lancer EVO IX), ενώ τους ακολούθησαν οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης (Mitsubishi Lancer EVO IX), που στο δεύτερο loop ταλαιπωρήθηκαν από πρόβλημα με το τούρμπο του αυτοκινήτου τους, που επηρέασε πολύ την προσπάθειά τους.

Στη μάχη της F2, νικητές αναδείχθηκαν οι τοπικοί Θόδωρος Τσάκαλος-Σπύρος Τσέλιος (Toyota Yaris) που ήταν ταχύτατοι από την αρχή του αγώνα και σημείωσαν εξαιρετικούς χρόνους, επικρατώντας ταυτόχρονα στην κλάση Α/5. Τους ακολούθησαν, οι επίσης Λαμιώτες Κωνσταντίνος και Αλέξανδρος Αντωνίου (Ford Escort) που εκτός από την δεύτερη θέση της F2 κατέκτησαν και τη νίκη στην κατηγορία Ε. Το βάθρο της F2, συμπλήρωσαν οι Γεράσιμος Χαλιβελάκης-Γιάννης Μαγγανάς (Nissan Almera).

Όπως προαναφέραμε, πολλά πληρώματα ατύχησαν και δεν κατάφεραν να τερματίσουν. Οι Γιώργος Φιλιππίδης-Μαρία Παυλή Κορρέ (Mitsubishi Lancer EVO IX) είχαν τη στιγμή τους στην πρώτη Ειδική Διαδρομή, όμως δεν το έβαλαν κάτω και παρόλο που έχασαν περισσότερα από 7 λεπτά. Παρόλα αυτά, συνέχισαν τον αγώνα προτού τεθούν οριστικά εκτός μετά από έξοδο, στο δεύτερο πέρασμα από την Ειδική Διαδρομή Γραμμένη, που δεν ήταν καθόλου τυχερή για εκείνους. Πέραν των Φιλιππίδη-Κορρέ, στις σημαντικές εγκαταλείψεις συγκαταλέγονται αυτές των Πάνου Ζήση-Αλέξανδρου Τσιάπα (Mitsubishi Lancer EVO VI) από δίσκο, των Διονύση Σπανού-Σωτήρη Γκότοβου (Subaru Impreza) από υπερθέρμανση κινητήρα, των “Pazonen”-Γιάννη Σαρητσόγλου (Toyota Yaris) από έξοδο και των νικητών της F2 στο Ολυμπιακό Ράλλυ, Αντώνη Αγγελόπουλου-Χρήστου Δίπλα (Toyota Yaris) λόγω υπερθέρμανσης του κινητήρα.

Το 32ο Ράλλυ Φθιώτιδος “Ι ΚΤΕΟ Χαλκιάς” στέφθηκε κατά γενική ομολογία με απόλυτη επιτυχία, αφού η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας ανέβασε ψηλά τον πήχη, ιδιαίτερα μέσω της διοργάνωσης της Υπερειδικής “Άγιος Λουκάς” μέσα στη Λαμία. Ακόμη μεγαλύτερη απήχηση στην Υπερειδική έδωσε η απευθείας μετάδοσή της από το μεγαλύτερο τηλεοπτικό κανάλι της περιοχής, το Star Κεντρικής Ελλάδας που εκπέμπει πανελλαδικά μέσω του ΟΤΕ TV, τη στιγμή που η ΑΛΑΛ εξασφάλισε ως ειδικούς συνεργάτες στο εγχείρημα αυτό, καταξιωμένους επαγγελματίες του χώρου όπως ο δημοσιογράφος Τάκης Πουρναράκης και ο σκηνοθέτης Περικλής Ασπρούλιας.

Σε αυτό το σημείο, να αναφέρουμε πως το www.motori.gr, εκ των Χορηγών Επικοινωνίας του αγώνα, αθλοθέτησε ειδικά έπαθλα, που είχε προκηρυχθεί να απονεμηθούν στο ταχύτερο πλήρωμα της Υπερειδικής του χθεσινού αγώνα και στο ταχύτερο πλήρωμα της πρώτης σημερινής Ειδικής Διαδρομής. Τα συγκεκριμένα έπαθλα κέρδισαν εντέλει οι Λάμπρος Κύρκος-Γιώργος Πολυζώης, που κυριάρχησαν στο αγωνιστικό διήμερο με επίκεντρο την πρωτεύουσα της Φθιώτιδας.

Το 32ο Ράλλυ Φθιώτιδος “Ι ΚΤΕΟ Χαλκιάς” δε θα μπορούσε να αποτελέσει διοργάνωση τέτοιου εύρους, δίχως την στήριξη των χορηγών του. Μεγάλος Χορηγός ήταν το Ιδιωτικό ΚΤΕΟ Χαλκιάς, το οποίο μάλιστα έδωσε τον τίτλο του και στην ονομασία του αγώνα, ενώ ανάμεσα στους Χορηγούς συγκαταλέγονται ακόμη η Peugeot, η Motul και η Θερμοπετρόλ-Χατζητσοπάνης, με την τελευταία να έχει ιδιαίτερη θέση στην “καρδιά” του αγώνα, αφού στηρίζει διαχρονικά όλες τις αγωνιστικές δραστηριότητες του Σωματείου. Επειδή όμως πάνω από όλα τα προαναφερθέντα βρίσκεται η ασφάλεια πληρωμάτων και θεατών, οφείλουμε να τονίσουμε πως για την “ασφαλή παρακολούθηση” των πληρωμάτων κατά τη διάρκεια τωνΕιδικών Διαδρομών του αγώνα, την “ευθύνη” φέρει η “My-Track Real Time GPS TrackingSystems“.

Κλείνοντας, δεν πρέπει να ξεχνάμε πως για ακόμη μια χρονιά, η κοινωνία της Λαμίας και της Φθιώτιδας γενικότερα απέδειξαν πως στηρίζουν εμπράκτως το Μηχανοκίνητο Αθλητισμό, τη στιγμή που η υποστήριξη από την Τοπική Αυτοδιοίκηση υπήρξε ιδιαίτερα δυναμική, αφού τόσο η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδος όσο και ο Δήμος Λαμιέων, το Επιμελητήριο Φθιώτιδος καιόλοι οι Τοπικοί Φορείς διαδραμάτισαν πολύ σημαντικό ρόλο στη διοργάνωση του αγώνα, από τη σκοπιά του Συν-Διοργανωτή.



ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ

Λάμπρος Κύρκος:

Σήμερα όλα κύλησαν ομαλά για εμάς. Γλιστρούσαμε πολύ στην Ειδική Διαδρομή Γραμμένη, ενώ στην Ειδική Διαδρομή Δίβρη κινηθήκαμε και στα δυο περάσματα προσεκτικά, για να αποφύγουμε τις πολλές πέτρες που υπήρχαν στο οδόστρωμα. Η διοργάνωση της Υπερειδικής Διαδρομής ήταν μια πολύ έξυπνη ιδέα, κάτι που φάνηκε από το ενδιαφέρον του κόσμου. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι από το αποτέλεσμα.



Θέμης Χαλκιάς:

Σήμερα διασκεδάσαμε πολύ. Όλα κύλησαν ομαλά για εμάς και δεν είχαμε κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα, πέραν από το λάθος στήσιμο που είχαμε στο πρώτο loop, όταν το αυτοκίνητο ήταν πολύ ψηλό και γλιστρούσε υπερβολικά. Είμαστε χαρούμενοι με το αποτέλεσμα και συνεχίζουμε κανονικά στο Πρωτάθλημα Ελλάδος.



Γιάννης Αναγνωστάκος:

Ο αγώνας ήταν πολύ ωραίος, όπως και η Υπερειδική που συγκέντρωσε πολύ κόσμο. Για εμάς, “αποστολή εξετελέσθη”. Σημειώσαμε δύο πολύ καλούς χρόνους, στην πρώτη Δίβρη και στη δεύτερη Γραμμένη και το χαρήκαμε πολύ. Η δική μου εμπλοκή στους αγώνες θα συνεχίσει να έχει τη μορφή που έχει ως τώρα, δηλαδή 1-2 αγώνες το χρόνο, καθαρά για τη διασκέδασή μου.

Θεόδωρος Τσάκαλος:

Ο αγώνας ήταν πολύ καλός και αξίζουν συγχαρητήρια στο Σωματείο, που έκανε πολύ καλή δουλειά. Για εμάς ο αγώνας κύλησε αρκετά καλά και είμαστε χαρούμενοι με το αποτέλεσμα.



Κωνσταντίνος Αντωνίου:

Ο αγώνας ήταν καλός. Οι Ειδικές Διαδρομές ήταν γλιστερές και ειδικά η Γραμμένη, γλιστρούσε πάρα πολύ. Δοκιμάσαμε για πρώτη φορά ελαστικά DMACK και αλλάξαμε πολλές φορές τις πιέσεις μέχρι να βρούμε τις ιδανικές. Στόχος μας ήταν να τερματίσουμε χωρίς να ρισκάρουμε, καθώς ήταν ο αγώνας της πόλης μας και θέλαμε οπωσδήποτε να γυρίσουμε πίσω, αφού είχαμε συγκεντρώσει πληθώρα τοπικών χορηγών που θέλαμε να ευχαριστήσουμε!

Δείτε τα Αποτελέσματα ΕΔΩ

Δείτε τις αναλυτικές κατατάξεις ΕΔΩ




ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: PHOTORALLYPRESS







automotopatras

Για δες εδω...