Πατα γκαζι εδω...

Παρασκευή 20 Μαρτίου 2015

S3 – Scirocco – 200SX by Ναύπακτος




Η Ναύπακτος είμαι μία πόλη με ανθρώπους που αγαπούν τα αυτοκίνητα αλλά και την βελτίωσή τους. Πριν λίγες ημέρες σας παρουσιάσαμε το μαύρο EVO του «κουρέα». Τώρα ήρθε η σειρά να σας παρουσιάσουμε τα αυτοκίνητα τριών φίλων Ναυπάκτιων φορτωμένα με πολλές αναβαθμίσεις.

Ξεκινάμε με το Audi S3 του φούρναρη Σπύρου Κατσαλίρου.

Ο Σπύρος πριν μερικά χρόνια αγόρασε ένα καινούργιο S3 αλλά από ότι φάνηκε δεν του έφτανε να είναι ένα απλό S3. Έτσι λοιπόν μετά από πολλά «βάλε βγάλε» διαφόρων βελτιωτικών αξεσουάρ στο αυτοκίνητό του, κατάφερε και έφτιαξε το πανέμορφο μαύρο S3 που βλέπετε στις φωτό πιο κάτω.

Το αυτοκίνητο είναι φουλ πρώτο στάδιο με καθημερινή κυκλοφορία, ενώ το παιδικό καθισματάκι είναι στον στάνταρ εξοπλισμό. Τα specs του αυτοκινήτου είναι:...

Κιτ εισαγωγής greddy, εξάτμιση από μπροστά μέχρι πίσω 76mm με μονό τελικό, turbo k04 υβρίδιο με dbilas φτερωτές τύπου ttrs, forge wastegate, μπεκ rs4, αντλία autoteck, kit αναθυμιάσεων greddy, ιντερκούλερ greddy με σωληνώσεις χειροποίητες, σκάστρα hks. Ζάντες japan racing jr3 και μάσκα μετατροπή από rs6.

Το αυτοκίνητο σε λίγες μέρες θα έρθει στην Πάτρα για προγραμματισμό στην Revlimit του Φώτη Λεκατσά και υπολογίζουμε ότι θα φτάσει με το συγκεκριμένο set up γύρο στα 400 άλογα. Ευχόμαστε στο Σπύρο να ξεπεράσει αυτό το νούμερο.



































Δεύτερο το λευκό πανέμορφο VW Scirocco του Ιωάννη Σακκούλη.

Ο Γιάννης έχει ένα τουρμποκομπρέσσορ Scirocco (την έκδοση με τα 160 άλογα) που όμως αποδείχθηκαν λίγα για αυτόν. Έτσι αποφάσισε να κάνει ένα γενναίο πρώτο στάδιο το αυτοκίνητό του αλλάζοντας παράλληλα όλα αυτά που κάνουν ένα αυτοκίνητο ολοκληρωμένο, όπως φρένα, αναρτήσεις κά.. Στο εσωτερικό τα πάντα είναι εργοστασιακά μιας και η VW έχει φροντίσει να φτιάξει ένα πανέμορφο σαλόνι. Η μόνη παρέμβαση που πρόκειται να γίνει από τον Γιάννη είναι η τοποθέτηση κάποιον οργάνων εποπτείας του κινητήρα.

Σας παρουσιάζουμε τα specs του αυτοκινήτου:

Stock turbo, stock block, revo stg2 reflash Fmic, 63.5 ολόσωμη εξάτμιση, εισαγωγή και σκάστρα κλειστού forge, μπουζί ιριδίου ngk 7άρια. Αναρτήσεις Bilstein pss10, φρένα Galfer 6pot 345mm, σωληνάκια υψηλής. Ζάντες BBS 8×18 225 40 με Bridgestone potenza s001. Εκτιμώμενη δύναμη 230 ps.
















Τρίτο το λευκό Nissan 200SX του Κώστα Κράνη.

Ένα από τα ωραιότερα 200SX που έχουμε συναντήσει. Το Nissan διαθέτει κυριολεκτικά τα πάντα από μηχανική και αισθητική βελτίωση. Ο Κώστας έχει φτιάξει με πολύ μεράκι το αυτοκίνητο του, αφού τα περισσότερα πράγματα τα έχει τοποθετήσει αυτός. Το αυτοκίνητο έχει ένα από τα καλύτερα και πιο καθαρά engine bay που έχουμε δει. Όλα κάτω από το καπό είναι εργοστασιακά τοποθετημένα παρόλο που ο 1.8 έχει αντικατασταθεί από τον 2.0 SRdet. Το look του αυτοκινήτου περιλαμβάνει τα πάντα, όπως αλλαγμένους προφυλακτήρες, φανάρια και πανέμορφες λευκές ζάντες. Ο Κώστας φρόντισε να μας δείξει τις δυνατότητες του αυτοκινήτου και εμείς μείναμε με ανοιχτό το στόμα από την δύναμη και το στήσιμό του.

Σας παρουσιάζουμε τα specs (όρεξη να έχετε να διαβάζετε):

Μοτέρ Sr20det red top, carrillo μπιέλες, je πιστόνια 86,5mm, acl race μέταλλα μπιελών και στροφάλου, arp βίδες και μπουζόνια, ατσάλινες βαλβίδες tomei, ελατήρια και retainers τιτανίου brian crower, μηχανικά ωστήρια tomei, rocker arm stopers tomei, εκκεντροφόροι tomei 272/12,5 εισαγωγής και εξαγωγής, ρυθμιζόμενα γρανάζια εκκεντροφόρων brian crower, ροική ρεκτιφιέ και φλάντζα κεφαλής με o-ring με 9,2 συμπίεση από τον dakis engine tech, , κάρτερ αλουμινίου greddy, χειροποίητη αλουμινίου πολλαπλή εισαγωγής με 90mm πεταλούδα infinity, χειροποίητο χταπόδι από τον Αποστόλη Χρυσανθακόπουλο (max), external wastgate tial 44mm, turbo garrett gtx3076, φίλτρο αέρος k&n, intercooler 60x30x90, ψυγείο λαδιού greddy, εξάτμιση 90mm ανοξείδωτη από τον karagiannis exhaust και τελικό καζανάκι hks hi power, Τροφοδοσία από χειροποίητο ρεζερβουάρ αλουμινίου 30lt από την power cool papalexopoulos, 2 εξωτερικές τρόμπες 255lt walbro, μπεκιέρα hks, ρυθμιστής βενζίνας sard, μπεκ top feed Delphi 1000cc. Ecu και ρεύματα Haltech sprint500, πολλαπλασιαστής από audi a4 και δυναμό 100Α από opel. Γειώσεις της hks, χειροποίητη καλωδίωση και προγραμματισμός από τον Αποστόλη Χρυσανθακοπουλο (max) ADVANCED ELECTRONICS.

Μετάδοση φρένα ανάρτηση Coilover hot bits dt1 αζώτου ρυθμιζόμενη σε ύψος, 40 σκάλες σκληρότητα και camper με top mounts, μπάρα θόλων μπροστά πίσω, ρυθμιζόμενες μπάρες πίσω ψαλιδιών, τετραπίστονα φρένα μπροστά από silvia s14 δυπίστονα πίσω από skyline gtr r32 με αεριζόμενους δίσκους μπροστά πίσω 300mm και 5μπουλονα άκρα. Μπλοκέ διαφορικό 4,1 από r32 gtr, ζάντες rota torque drift 18×8,5 et35 μπροστά 18χ9,5 et12 πίσω, με 225/40/18 και 255/35/18 λάστιχα, σετ συμπλέκτη OSgiken super single με ατσάλινο βολάν, αλουμινένιο δίχτενο πλατό και 6φτερο μονόδισκο συμπλέκτη.

Εξωτερικά πολυεστερικά προφυλακτήρας μαρσπιέ και πίσω προφυλακτήρας, πίσω φανάρια από skyline r33 gt-t sedan και φανοποιία από τον Γιωργο Πολυζωη (GPartattack). Εσωτερικά επένδυση alkantara και real carbon το ταμπλό, alkantara καθίσματα recaro από integra rype-r, start engine button από s2000, μπαρόμετρο, πυρόμετρο, πίεση λαδιού της strai και boost controler της greddy

















automotopatras

Για δες εδω...